2012. augusztus 25.

Díjak!!! :))


Sziasztok!!
Huhh, hát, mint azt a cím is mutatja, díjakat kaptam. Illetve egy díjat, de háromszor(!!).
NAGYON KÖSZÖNÖM, bár úgy érzem, mostanában nem érdemlem meg. Na, mindegy!
Most ezt nem adnám tovább, mert szétnéztem, és rájöttem, hogy a legtöbb blog, amelyet olvasok, már megkapta a díjat. De még egyszer köszönöm:
P. Sawyer:
http://www.jamiescottlife.blogspot.hu/




A szabályokról:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni.
3. 11 kérdést feltenni a jelölteknek.
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
5. Nincs visszaadás/visszajelölés.

11 dolog rólam:
  1. Sportmániás vagyok.
  2. Nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék zenét.
  3. Olyan nap sincs, hogy ne olvasnék.
  4. 8nap van a suliig: RETTEGEK!
  5. Betegesen rá vagyok kattanva az SzJG-re, a dedikáláson is voltam, és az elsők között vehettem a kezembe a 7. kötetet. Utána pedig nem bírtam letenni.
  6. Egy új, saját történeten dolgozok, ami nagyon a szívemhez nőtt.
  7. Tulajdonképpen állandóan szerelmes vagyok, mert minden egyes alkalommal, hogy új könyvet kaparintok a kezem közé, beleszeretek a főhősbe. No comment.
  8. Már több éve ugyanazt kívánom a szülinapomon, és akkor is, ha hullócsillagot látok.
  9. Mostanában csak és kizárólag könyveket olvasok, a fanficek közül csak egyet-kettőt.
  10. Nem bírok lemondani a gumicukorról. Ez van, én már beletörődtem.
  11. Imádok utazni!

1. Ha mélypontra kerülsz mi az, ami ki tud rángatni belőle?
Ha mélypontra kerülök, magamban dolgozom fel, sosem mondom el senkinek. Saját magamat rángatom ki belőle, de ebben mindig segít a zene, a tánc, és az edzés.
2. Létezik olyan ember, akiben még sosem kellett csalódnod?
Igen! Az anyukám! 
3. Szoktál sorozatot nézni, és ha igen melyik a kedvenced?
Mostanában nem nézek TV-t, de még a neten sem nagyon foglalkozom ilyesmivel. Régen nagy kedvencem volt a Szökés, a Született feleségek, a Dr House, a Dr Csont, a The Secret Circle, a Mentalista, és elkezdtem nézni a Gossip Girlt, de úgy döntöttem, elolvasom a könyvet. 
4. Ha belebújhatnál valamelyik könyv szereplőjének bőrébe, ki lenne az és miért?
Nem bújnék bele senki más bőrébe, elégedett és boldog vagyok a sajátomban. Egyébként pedig: Valójában mindig is úgy gondoltam, hogy amikor olvasok, akkor a szereplők bőrébe bújok.
5. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Ebből van több is, nehéz lenne kiemelni egyet. De nagyon makacs, türelmetlen(dolgozom rajta) és szeszélyes vagyok. Egyesek szerint ez nem feltétlen rossz. Hát nem tudom.
6. Ki az a pasi, aki egyetlen érintésével le tudna venni a lábadról?
Jelenleg nincs ilyen.
7. Kedvenc filmed?
Nincs/Több is van. :D
8. Mit gondolsz az írás egy tartós, esetleg életed végéig tartó szenvedély vagy múlandó akárcsak egy hóbort?
Határozottan az életem végéig tartó szenvedélynek tartom. Amibe belekezdek, sosem hagyom teljesen abba. Még akkor sem, ha hónapok/évek telnek, mire ismét időm lesz rá.
9. Mi az a tulajdonság, amit a legkevésbé tudsz elviselni másokban?
Az előítéletesség. Gyűlölöm, ha valakit első ránézésre beskatulyáznak.
10. Vannak fóbiáid?
Szerencsére nincsenek.
11. Mi alapján vásárolsz általában könyvet?
Van egy listám, amiről szép sorjában kipipálgatom a könyveket. Ezt úgy állítottam össze, hogy elolvastam az ismertetőt az adott könyvről, és ha megfogott benne valami, akkor felírtam. Illetve van egy-két közeli barátom, akik szintén szeretnek olvasni, ha ajánlanak valamit, többnyire azonnal elolvasom az adott könyvet/könyvsorozatot.



1. Mennyire vagy romantikus?
Szerintem épp annyira, mint egy normális lány. J
2.Hogyan képzeled el az életed tíz év múlva?
Remélhetőleg New Yorkban fogok dolgozni. Vagy valami hasonlóan nagy városban. Imádom a nyüzsgést.
3. Ki a példaképed?
Nem mondanám, hogy van. Sokakra felnézek, egyeseket még csodálok is, de ennyi.
4. Hány éves voltál, mikor elsőnek megcsókoltak?
Nem tudom. Még az oviban történt.
5.Mondj egy hírességet akivel szívesen lefeküdnél :P
Ismeretlenül egyikkel sem.
6.Melyik hírességnek húznál be egyet(vagy akár töbet is :""D) szívesen? :D
Egyiknek sem. Nincs olyan, akit megütnék.
7. Mondj egy férfi vagy női nevet, ami a legjobban tetszik :)
Őőőő… fogalmam sincs. Nincs favoritom.
8.Mi a legféltettebb vágyálmod? :)
Egy jó egyetem után olyan munkát kapni, amit szívesen csinálok.
9.Mi a kedvenc márkád(bármilyen, autó,ruha, mindegy :) )?
Broadway. Minden mennyiségben.
10.Mi a kedvenc állatod?
Fekete párduc.
11.Hol laknál szívesen a jövőben?
Ahogy fentebb említettem, New York. De legalább valamely nagyvárosban.


1. Hogy reagálnál, ha kiderülne, hogy az az ember, akiről írsz, olvasná a blogod?
Valószínűleg megkérdezném, hogy tetszik neki. J
2. A fényképezőgép előtt, vagy mögött állsz szívesebben?
Egyértelműen mögött.
3. Melyik igaz rád inkább? Mosolyogva bájologsz kicsit, hogy az, aki adott vagy készített neked valami olyat, ami nem tetszik jól érezze magát, vagy kerek-perec megmondod a véleményed?
Mosolyogva megmondom az őszinte véleményem, nem köntörfalazok, bár mostanában már megválogatom a szavaim.
4. Mi az, amitől egy pillanat alatt az egekbe szökik a vérnyomásod?
Ha valaki valamelyik szerettemet bántja.
5. Mennyire visel meg a negatív kritika?
Többnyire nem veszem magamra. Átgondolom, és ha valóban van benne igazság, akkor építő jellegű kritikaként fogom fel. Ha nem érzem igaznak, akkor egyszerűen röhögök rajta egy jót. :D
6. Van olyan ember, akiért tűzbe tennéd a kezed?
Természetesen van.
7. Van olyan ember, akitől jobban esnek a dicsérő szavak, és rosszabbul a negatív kritikák, mint mástól?
Nincs. Mind a dicséretet, mind a kritikát egyformán  kezelem, mindegy, kitől származik.
8. Tegyük fel, hogy kiadóknál házalsz a könyved kéziratával, de egy példányt véletlenül a mekiben felejtesz, ahová beruccantál egy kávéért, és egy már befutott író - mondjuk a kedvenc íród - elolvassa, és tetszik neki. Amikor visszamész, hogy visszaszerezd a kéziratot, meglátod hogy épp az író kezében van. Hogy reagálnál? Szerénykedve a hibák kivesézésére kérnéd, vagy hiperventillálva, őrült rajongó módjára vigyorognál mint a tejbetök, miközben autogrammot kérnél, vagy egyszerűen mint író az íróval, vagy mint ember az emberrel leülnél vele beszélgetni?
Nem szoktam leblokkolni. Szerintem megkérdezném, hogy mit szól hozzá, és mint egy normális ember, elbeszélgetnék vele.
9. Van olyan szófordulatod, "mondásod" ami a társaságodban csak rád jellemző, a barátaidnak te jutsz róla eszükbe?
Van egy pár. :D
10. Kutyák vs. macskák. Ki nyer?
Egyértelműen a kutyák.
11. Ha elolvasod a horoszkópod, nagyjából mennyire igaz rád? Találsz olyat, ami abszolút rád illik?
Néha igen, néha nem. Nagyon változó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése