2011. augusztus 29.

Díj! =)


Sziasztok!!
Kaptam egy díjat Mirtill-től, Fancsy-tól és Arya-tól, amit nagyon-nagyon köszönök Nekik!!! :)) Jól esik, komolyan!!

A DÍJ SZABÁLYAI:
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!



Hét dolog rólam:
1.      A tánc továbbra is eget rengetően fontos számomra, nagy szerepet játszik az életemben.
2.      Mondhatni a végletek embere vagyok, ez a hangulatomon is megnyilvánul.
3.      Imádom a könyveket, először általában neten olvasom el őket, de ami tetszik, azt később meg is veszem. :))
4.      Zene-függő vagyok… pár óránál tovább nem bírom nélküle.
5.      Szeretem a „régi” zenéket is, az ízlésem meghatározhatatlan.
6.      Jelenleg a jobb fülemre nem hallok tökéletesen (alig), mert teli ment vízzel… :DD
7.      Az édességimádatom drasztikus... :D

Most ennyi, hamarosan jön az új rész. Kinek adom tovább?? Kivételesen senkinek, mivel a másik blogomon már leterheltem vele néhány bloggert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése